søndag 11. august 2013

Nye mål!

Fokusert (..trøtt?) på ferja ut i Eidfjorden! 

Hva nå? Det skjer noe med kroppen etter en så stor konkurranse. Jeg har tenkt på Norseman hver dag siden oktober, nå har det blitt et stort tomrom. 

Denne uken har jeg hatt fri, det har vært veldig deilig. Fikk massasje på mandag, stølheten ble nesten borte etter det. Dagene etter Norseman har vært preget av kvalme og veldig sultfølelse!! 



Jeg er sulten på mer!!! Det er så utrolig gøy å jobbe mot et mål, anbefaler alle andre å gjøre det. Husk:  Uansett hvor sakte du løper, så knuser du alle som ligger på sofaen"

Det som er gøy med å være på idrettsarrangement er å møte andre som tenker akkurat likt som meg.Der er det helt normalt å sette deg høye mål og bruke mye tid på trening. Bare positive og glade mennesker. 

Hadde i bakhodet at jeg skulle "slappe av" etter Norseman. Men dette er så sinnsykt gøy :)
I går sjekka jeg om det var billett til Birkebeinerrittet, med den motivasjonen jeg har nå blir det mest sannsynlig det. Jeg vil bli superbirkebeiner! 

Det jeg gleder meg til nå er å trene det jeg selv ønsker, kommer ikke til å trøkke timer på sykkelsetet fremover. Nå skal jeg gå på rulleski, elghufse, løpe trapper og alt annet gøy som får pulsen opp!! 



Jeg har allerede satt meg et ny mål, dette er et mål som kanskje er litt høyt. Men jeg har vært litt forsiktig før;) 
Jeg skal satse mot topp 10 damer Vasaloppet 2014! Tror faktisk at det er lurt å si det høyt, da har jeg press på meg! 



Bloggen har vært en bra motivasjon for meg og fått veldig mange hyggelig tilbakemeldinger på at det motiverer og at dere vil at jeg skal fortsette. Jeg kommer til å fortsette å skrive om konkurranser og treningen min. 


Har trent fire økter denne uken og kroppen responderer bra på det. Sliter litt med baksiden etter Norseman, nå har jeg fått teipet meg med Kineotape. Håper det kan få kroppen helt reparert. Neste uke blir det fullt kjør med trening igjen, det er bare 203 dager igjen til Vasaloppet :)

Blåbær jentene:)

Nå er det slutt på sommer og latskap, JEG ER MOTIVERT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar