onsdag 13. november 2013

Skryt av andre, skryt av deg selv, ikke lag unnskyldinger!


YES, jeg er tilbake i trening :)

Første responsen på legevakten etter 4 sting i leggen var "kan jeg løpe i morgen?" Fikk svar om at jeg måtte vente noen dager med det, men det tok lengre tid... Prøve en løpetur etter en uke, det var ikke så lurt. 
Jeg har vært gjennom en del (selvforskyldte..) skader det siste året. Senebetennelse etter Vasaloppet, vondt i kne (etter litt overivrig løpetrening på våren), kneskade etter bussulykke på sykkel og kutt i skinneleggen etter trappehopping. 
Rådet du får fra legen er ta det med ro, men det er ikke mulig. Jeg har alltid klart å fokuserer på å bli bedre på andre ting når jeg er skadet. 

Nå har jeg nesten overlevd 14 dager uten kondisjonstrening, bare noen lette turer på sykkel. Jeg har fokusert mye på styrketrening. Resultat på det er å gå fra 0 til 3 hangups, ny pers i benken på 62.5 kg og ektremt overskudd på dagens intervall trening. 



Kanksje tvunget hvile er medisinen på å heve seg et lite hakk og bygge overskudd??






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar