tirsdag 3. desember 2013

Årets sprekeste julekalender!!!


Er det greit å stappe i seg julemarsipan i hele desember bare fordi det er snart jul? Hvorfor MÅ vi ha godteri i kalenderen i hele desember? Du får svi for det! 



Jeg er ikke veldig glad i å pakke inn gaver og pynte til jul, det tar mamma seg heldigvis av fortsatt! Sist helg fikk jeg en glimrende idee som noen av mine venner må svi for, sånn er det å være venn med en treningsnarkoman.

I første luke kunne jeg glede med 5 armhevinger, jeg vet det var en veldig myk start! Andre luke 5 armhevinger og 10 spensthopp. 3.des var det 5 armhevinger, 10 spensthopp og 10 dips. JA, du har forstått det, 24. desember har du 24 øvelser og et helt treningsprogram. Da kan du faktisk sitte på juleaften og nye den marsipangrisen du har jobba hardt for i hele desember. Den sjokoladen smaker bedre med god samvittighet, eller?



Du har forstatt mulighet til å snike noen lapper inn i kalenderen til barna eller dere voksne som er så heldig å få kalender. :) Du gjør de faktisk en tjeneste…


EN DAG UTEN TRENING ER EN DAG UTEN MENING!!






1 kommentar:

  1. Kult! Jeg smyger lapper inn i kalenderen nå med det samme!

    SvarSlett