torsdag 24. april 2014

Flytsona!!



ENDELIG!! Jeg er tilbake i flytsona igjen etter en lang vinter med halvveis motivasjon. De ble ingen skirenn i år. Gikk Birken selv om det ble avlyst, men jeg måtte ikke blø for det.. Nå er det løping nesten hver dag, jeg vil komme i skikkelig løpeform!!

Påsken ble helt magisk i år, fikk skøyta mange mil på ski i strålende sol. Formen føles utrolig bra, jeg er tilbake der jeg skal være. Den ustoppelige følelsen :) Ble 30 år i påska, det ble selvfølgelig feira på riktig måte for supermosjonisten. 4 mil på ski med sprudlevann i drikkebelte. Helt perfekt! 


Trene uten mål kommer du ikke lagt med, det må være en plan. Jeg må ha noe å trene mot for å holde trøkke og motivasjonen oppe. Vanskelig å finne noe som er like ektremt som Norseman, men dit har jeg ikke så lyst til å gå tilbake. Mine to mål for våren er Birkenbeinerløpet og Nordmarka Skogsmaraton. Løp begge to i fjor og i år må jeg forbedre tidene på begge. Jeg sykler ikke i år, så får mye tid til å løpe. Håper det kan hjelpe meg til å sette nye rekorder! 


Bobbler over av energi! I morgen drar jeg til Tyrkia som instruktør på Jentecamp, en uke med trening og sol :) Livet SMILER :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar