torsdag 7. mars 2013

Birken MODUS!


Tusen takk for alle gratulasjoner på Vasaloppet! Denne uken har jeg vært høy på livet og ikke merket at kroppen har vært sliten. En utrolig herlig følelse og nettopp derfor jeg holder på med dettte!!
Hvis du ikke har noe du virkelig brenner for, finn det!!!!

Nå er det på tide å nullstille kroppen og sette fokus mot Birken. Var lenge usikkert om jeg skulle gå.. Birken er Birken!! Dårlig feste, bratte bakker og stor sett et slit fra start til mål.
Jeg er en Vasastaker, ikke en lett fjellgeit. Formen føles fortsatt utrolig bra, så det er bare å håpe på det beste.

Etter Vasaloppet klarte jeg akkurat å seede meg opp i første elite pulje, hadde 20 sek å gå på!. Har fått ordnet med Fis lisens som alle elite løpere må ha, start kl 08:00 på Birken.  Er utrolig spent på å kjenne på det tempoet de damene holder, kan fort ryke på en smell på Skramstadsetra :)




Birken resultater:

2012 - 3:23:17 - nr 13 i klassen
2010 - 3:46:40 - nr 11 i klassen
2009 - 3:57:01 - nr 20 i klassen
2008 - 3:52:58 - nr 10 i klassen
2006 - 4:35:20 - nr 27 i klassen (dårlig trent...!)
LAT periode....
2001 -  4:02:53 - nr 3 i klassen 


Fra mine "glansdager" i 2001, litt mer volum på armene siden den gang.. :)

Har trent veldig lett denne uken, bare prøvd å holde kroppen igang. Vanskelig å vite hvor mye jeg skal presse meg, siden jeg hadde 3 timer (!!) i sone 4 på Vasaloppet, det krever litt restutusjon. Løp en rolig time ute i går, to styrketimer på jobb i dag og i helgen skal jeg på setra på Gålå sammen med familien. Da blir det ski og avslappning i solveggen. Lading av kroppen!! 


Håper jeg får brukt for stakearmene på Birken :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar