onsdag 20. mars 2013

Nullstiller.. Triathlon sesong!

Birken feberen har (nesten) roet seg, jeg har brukt de siste dagene på å lese www.skiaktiv.no, www.langrenn.comwww.birken.nohttp://www.dn.no/dnaktiv/ osv....



Jeg er liker å lese om andre som ofrer alt for å gå fort på ski eller å slå noen på jobben. JA, vi er egoer! Er det feil? 
Kom over en diskusjon på facebook på denne artikkelen http://www.dn.no/dnaktiv/article2583421.ece, de sier at han er ego og at det er feil å bruke så mye tid på trening istedenfor familie og andre ting. 

Jeg kjente meg veldig igjen i denne atikkelen! Jeg vinner ikke skirenn, men jeg får utfordret meg selv.  Om du går Birken på 3 timer eller 6 timer er det en grunn til at folk gjør det, jeg tror faktisk de blir lykkeligere. I målområdet på Birken ser du beviset på det,  smilene og den gode stemningen. De har nådd målet sitt, men de vant ikke...
Kanskje du også burde sette deg et mål og se hva det gjør med deg? 

Jeg kommer til å holde på med dette så lenge det gjør meg lykkelig, så får de som synes det er egoistisk eller galskap tenke sine tanker. Når du er lykkelig lever du faktisk lengere :)


Denne uken har jeg brukt på å nullstille kroppen litt, ta noen hviledager!!  Merker at det allerede begynner å krible i kroppen til å ta fatt på mitt neste mål Norseman. I vinter har jeg trent halvparten sykkel/løp/svømming og resten på ski. Mitt hovedfokus fremover kommer til å være sykkel, det er ikke favoritten... Det er bare å tenke positiv, kanskje jeg kommer til å digge landeveissykling!

Søndag var jeg på G-sport i Ringebu for å se på den nye sykkelen min Scott Foil 20. Den var skikkelig lekker, utstyret har selvfølgelig mye å si!! 


Nå kan snøen bare forsvinne for jeg er klar for vår og Triahlon! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar