søndag 10. mars 2013

Drømmehelg på setra!

Beste søster og Eero :)

Fantastisk skihelg på setra med familien og siste formtopping til Birken. Spurte pent lørdag morgen hvem som ville være med på langtur sammen med meg, pappa ropte høyest!! Vi hadde en rolig langtur på 3,5 time, sol og perfekte løyper. Pappa ga meg gode teknikktips underveis, fram med hofta og lave skuldre... Fikk noen skikkelig lyspunkt!!


Søndag kjørte jeg 4 x 5 min intervaller i slak motbakke, første hardøkt etter Vasaloppet. Kroppen har vært litt slapp denne uken, men i dag hadde jeg skikkelig overskudd til å kjøre hardt. Ser lyst på Birken nå!


(møtte løypemaskina i intervall nr 2, ble en liten pust i bakken ser jeg..)


Superglad skijente, vil ikke at sesongen skal være over...

Denne uken er det ikke så mye jeg får gjort med formen, kommer bare til å holde kroppen igang og samle overskudd. 

Mandag: 1 t svømming og 1 time spinn og styrke (har gruppetime på jobb)
Tirsdag: 4x 5 min intervaller på ski eller løp (siste hardtøkt)
Onsdag: Rolig skitur eller fri
Torsdag: 2 timer styrke (har gruppetimer på jobb, kommer til å løfte LETT)
Fredag: hvile
Lørdag: BIRKEN
Søndag: Total avslappning!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar