fredag 6. september 2013

Klar for formtest...


Sitter fast i startgropa om dagen, sliter litt med å finne motivasjonen til å trene 2 timer om dagen. Blir korte harde økter og en del styrketrening. Det føles alikevel lite, kroppen har vært vant til mye trening. Birken var noe jeg var super gira på etter Norseman, men jeg nøyde meg med å stå på sidelinjen å heie. Det ga meg alikevel veldig mye, elsker å se på andre som stråler etter å ha passert mål. Jeg er en skikkelig Birken FAN!!!

Ivrig heiagjeng i målomerådet på Birken <3

Møtte også på en i Håkonhall som synes burde være med på Royal Winter Triathlon, utrolig kul konkurranse. Etter en liten prat med mentor pappa mente han at dette ikke er noe for sykkelpingla Guro. Vi får se hvordan sesongen går... :) 


Har fått lagt inn fast styrkeøkter i uken for å få litt trøkk i musklaturen igjen, det føles skikkelig bra. Lillesøster og jeg har satt oss et mål om å klare brede hangups, lite stykke unna enda. Alltid gøy å ha noe jobbe mot!!

I går meldte jeg meg på Nordmarkstravern for å få et spark bak, har ikke trent for det. Trenger bare en formsjekk og en god treningsøkt. Løp den i fjor på 1:20, så håper å krype noen minutter under det i år... 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar