søndag 10. februar 2013


Det kribla litt i konkurransenervene i helga, hadde egentlig litt lyst til å gå Holmenkollmasjen. Renn hver helg blir litt for mye for meg, så må spare meg litt til Furusjøen rundt i helga. Gleder meg til det!!


Gorm og jeg startet fra Sandermosen kl 09 lørdag morgen, kaldt og strålende sol. Tror jeg kunne gått hele dagen, helt PERFEKT. Ble en 4 mils tur på 3 timer, kroppen og overskuddet var absolutt på plass.


Søndag fikk jeg med meg superstaker Edvard på ski, fikk noen gode tips på staketeknikken min. Vasaloppet SKAL gå fortere i år, føler meg sterkere enn i fjor.


Neste 14 timer trening denne uken, skal prøve å holde oppe trøkket ut neste uke. Før jeg slipper litt opp med trening frem mot Vasaloppet, da trenger jeg overskudd. 9 mil er langt å stake...



Siste meteren på Furusjøen rundt, med den kule familien min som heier på siden :)


Begynner å bli god venn med badehetta og svømmebriller. Hadde aldri trodd jeg skulle sprette opp av senga kl 06 mandag morgen for å svømme 2000 m, i morgen tror jeg at jeg skal begynne å øke lengden litt... Norseman er 3800 m, hadde vært gøy å prøve å svømme denne lengden snart!!


 Jeg ønsker DEG en SPORTY treningsuke! Trener du orker du mer :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar