søndag 3. februar 2013

Et mål er nådd!


Jeg har satt meg en del mål denne sesongen, et av de målene var å slå min super spreke far som snart er 62 år i skirenn. Han er ikke en helt normal 60 åring, 38 merker i Birken, klasseseiere og mye bra prestasjoner.
Vi startet i samme pulje på Steinfjellrunden, jeg fikk en luke fra start. Etter 10 km kom han i bra driv opp på siden med kommetaren "kongen Bakken", da var det bare å henge seg på. Han klarte å få en liten luke, men han gikk skikkelig på tryne i nedoverbakken.
Pappa har hjerteflimmer og en del andre "skavanker", så jeg ble litt bekymra... Jeg ropte om det gkk bra og fikk beskjed om å bare gå!
Jeg klarte å holde bra trøkk, men beina var rimelig tunge etter mange timer trening denne uken. Stakingen gikk veldig bra, motbakkene var et skikkelig ork!!


Jeg venta på at pappa skulle komme opp på siden igjen, men det holdt helt til mål. Tiden min i mål 2:38 og pappa på 2:46. HURRA!!!
Venta i målområdet til han kom inn, første kommentar til pappa "nå er det grava neste" Synes ikke det var veldig kult å bli knust, haha :) Det må legges til at pappa har vært litt syk denne uken  (hvis han leser dette..)

Neste fight mellom pappa og meg blir på Furusjøen rundt, håper å klare å holde han bak meg da også!!


Fantastiske forhold på Steinfjellrunden, sol og perfekte løyper. 


Jeg ble nr 2 i klassen min og nr 5 totalt av damene. Veldig fornøyd med det, dette var ukens eneste skitur også siden Triathlon treningen tar opp all tiden min.

Siste bakke før mål, høye skuldre og sliten kropp!!!


Blitt en del hard trening denne uken, neste uke blir det litt roligere. Obik blir eneste skirennet neste uke, skal følge Holmenkollmasjen fra sidelinjen. Mange sprekinger som skal gå :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar