onsdag 20. februar 2013

Stakedronningen!


Sesongen første delmål nærmer seg, aldri følt meg så sterk!! I år blir det femte gang jeg går dette fantastiske skirennet. Har trent mindre styrke i år, men treningen min har blitt satt i system. Statistikken under taler for seg... Jeg har satt meg et mål i år, topp 25 av damene. (iiik) Tror det er mulig hvis alt klaffer, men da må jeg være tøff nok i hodet. Orke å slite!!!

Vasaloppet:

2009 - 6:07:45 - nr 80
2010 - 6:03:51 - nr 69
2011 - 5:43:35 - nr 43
2012 - 5:03:33 - nr 36

Hadde en fin stakeøkt i ettermiddag, droppet Obik. Dårlig oppmøte der i år, men det har ikke frista. Jeg er opptatt av at jeg skal "kose" meg med treningen, jeg gjør dette fordi jeg vil. Jeg blir faktisk lykkelig av å trene!! Noen andre som kjenner DEN følelsen?


(trykk for større bilde)

Mandagens GD, journalisten har oversatt meg til døl :) 

Jeg har begynt å trappe litt ned på treningen denne uken, det er faktisk vanskelig. Synes det er utrolig gøy å gå på ski om dagen. Det henger mye sammen med at kroppen fungerer så bra, men nå er det OVERSKUDD som gjelder!


Snille Petter reparerte kroppen min i går med nåler og massasje. Det er helt nødvendig om dagen...


Hoppende glad treningsdame!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar