fredag 8. februar 2013

Magisk!!


Kroppen har vært helt ferdig hele uken, så denne uken har jeg skulka/droppa noen treninger. Sist uke ble litt mye jobb og trening, i tilegg til skirenn i helga. Da sier kroppen ifra!!

MEN i dag dro jeg rett fra jobb å var på plass på Kjelås kl 16:30, kroppen var litt daff. Satte på musikk og dro av gårde. Etter 10 meter kjente jeg at kroppen føltes utrolig bra, så kjørte en skikkelig oppfriskende økt...


Fra Kjelsås skole opp til Sinober, helt magiske forhold. Utrolig fine stakepartier og løp bakkene uten å bli sliten i beina. Det er disse øktene som gjør at jeg er helt forelska i trening! Satte meg i bilen etterpå med et stor smil:)



Nytt Birken blad ute, utrolig mye bra inspirasjon! Gøy å lese om andre som er like gææærne på trening!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar