torsdag 31. januar 2013

Every workout is one step closer to your goal!!


Noterer 54 timer trening i januar!! Shit, jeg gjør ikke så mye annet enn å trene, spise og sove. Veldig fornøyd med januar, føler at formen virkelig begynner å komme seg. Har nesten aldri problemer med å motivere meg til trening, trener variert og koser meg :)



(Fra Furusjøen rundt i fjor)

Skulle gjerne bare gått på ski, men det er viktig å trene spesifikk i forhold til Triahlon. Halvparten av treningen er på ski, resten er løp, sykkel og svømming. Svømmeformen er absolutt på gang, svømte 1500m på 30 min onsdag. Fortsatt 6 måneder å forbedre tiden.. :)


Torsdag er turbodag på jobb! Løper til jobb 20 min, 1 timer styrke med den herlige KLP gjengen, 2 timer massasje. Ny styrketime (da er det ikke så lett å være instuktør med melkesyre opp etter øra..) og noen timer massasje før jeg løper hjem igjen, HURRA for aktiv arbeidsdag!!!



I morgen er det hviledag før Steinfjellrunden lørdag, da stiller jeg i HEIA NORGE drakta fra Skigo. Digger den drakta!! Pappa kommer for å smøre skiene mine, så håper jenta som skal gå er i form. Starter i pulje 2 sammen med noen andre spreke damer, håper jeg kan seede meg opp en pulje i Vasaloppet!


HØY PÅ LIVET <3 HØY PÅ TRENING!!

Hvis det er noen som har noen kommentarer eller tips er det bare å fyre løs i kommentarfeltet! 

5 kommentarer:

  1. Blir inspirert av å lese bloggen din!!!

    SvarSlett
  2. Veldig inspirerende å lese bloggen din :)

    Et spm. Hvilken treningsdagbok bruker du? Har prøvd å finne en jeg liker men er ikke helt happy enda :)

    http://big-man-changing-no.blogspot.no/

    SvarSlett
  3. Hei,

    Takk:)

    Jeg bruker polarpersonaltrainer, veldig bra!!

    SvarSlett
  4. Ah. Derfor. Jeg bruker Garmin utstyr så da får jeg nok ikke importert til Polar Personal Trainer. Det såg veldig ok ut det du har vist på bloggen så bli nyskjerrig :)

    SvarSlett
  5. Vurdere å bytte til Garmin jeg også pga svømmingen:) Kult å se hvor lang jeg svømmer når jeg skal starte utendørs.. Lurt å logge treningen:)

    SvarSlett