mandag 14. januar 2013

Lite avbrekk..


Langt opp til toppen, men dit SKAL jeg!!

Sykdommen har endelig forlatt kroppen og jeg har masse energi til å kjører på igjen! Har vært på Gaustadblikk i helgen, mye ski og avslappning. Fantastiske forhold å gå på ski, veldig kult å se målgangen på Norseman på avstand.

I dag har det vært sykkelmaraton på jobben, ble en veldig bra økt. Vanskelig å holde igjen når kroppen føles bra. Mona og Jørn kjørte en kjempebra time!!


I helgen skal jeg på Triathlon jentesamling på Sognsvann. Gleder meg til å lære mer om sporten, blir også mye trening. Vi skal ha en svømmetest for å finne nivået, jeg måtte kjøre en liten 100 m test i dag på Tøyen. 1:42 på 100 m, før jul hadde jeg 2:10. Dette går virkelig riktig vei!!! Digg å være rusa på trening igjen...



Magiske forhold på Gaustadblikk!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar