onsdag 24. juli 2013

Nr 39!!

Armpadling, fin trening :)



Jeg går rundt i en boble, forsvinner inn i Nosemanløypa flere ganger om dagen.  (Sliter ikke med nattesøvnen enda...)

Grunnlaget er gjort!! De neste 11 dagene blir ladning og mental trening. Jeg har trekt ned til sjøen for å bade og slappe av en uke. Prøve å få tankene bort fra Norseman! 
Viktig å holde kroppen igang, kortere økter og noen intervaller for å gire kroppen litt. Våtdrakta er med så vannfølelsen kommer til å bli bra denne uken. 
2 km gikk unna på 38 min i går, det er et kontrollert tempo jeg skal prøve å holde på Norseman. 



Startlisten er klar, jeg har fått nr 39! Har brukt litt tid på å google konkurrentene mine, vet ikke om det er lurt? 
Det er noen skikkelig tøffe damer som skal være med. De fleste med barn og har et turboliv for å få kabalen til å gå opp. Treningsmengden ligger på 15-20 timer trening i uka, godt å se at det finnes flere gale damer... :)
Da gjenstår det bare å se hvem som har vært smartest med hvile og selvføgelig hvem som er tøffest i hodet!! Det er en styrke jeg føler jeg er veldig bra på, jeg fortsetter å jobbe jevnt selv om det gjør veldig vondt...

Sist uke ble det ca 12 timer trening, denne uken tenker jeg å ligge på 7-8 timer og siste uken blir det lite trening. Kjenner at kroppen blir litt lat av å ikke trene, men det er ikke så rart. Jeg får håpe det er kroppen som bygger seg opp!!


Øver på å hoppe, kommer nok til å bli skummelt å hoppe fra ferja 3.aug!! 

Pappa og jeg på rolig trilletur :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar