søndag 23. desember 2012

Jeg trener ikke fordi jeg må, men fordi jeg kan!!


Vind, snø, dårlig spor og bakglatte ski, i dag var det MANGE grunner til å ikke dra på ski!! Det er akkurat disse skiturene som gjør meg strerkere, føles så utrolig godt når jeg er ferdig..


Haddde med meg pappa på tur i dag, 60 åringen holder fortsatt meget høy fart.


Ikke akkurat fornøyd med dagens forhold!!

Jeg hadde planlagt uken for å klare å få presse inn mange nok timer med trening, men jeg måtte som alle andre gi tapt for julestria.

Ukesammendrag denne uken ble: ca 11 timer (1,40  med svømming, 4, 30sykkel, 3 løp, og 1,30 styrke)

(trykk på bilde for å få større)

Prøver å ikke la treningen bli en stress faktor, men når det er så mange ting som må trenes på er det vanskelig å ikke legge det på seg. 
I julen skal jeg bare kose meg med lange skiturer og god mat, viktig å ha litt avbrekk av og til!! 


GOD JUL ALLE SAMMEN!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar