onsdag 12. desember 2012

Øvelse gjør mester!!


Det finnes ingen snarveier til å komme i form, heldigvis!! Hver eneste økt jeg gjennomfører tenker jeg på Norseman, når jeg hopper fra båten i august SKAL jeg være forberedt. 

Leser mye om Triahlon på nett, veldig mye bra tips å hente. I dag ble det fokus på overgangen mellom sykkel og løp. Etter 2 timer på sykkelen, hadde jeg 30 min med løp. Hardt for beina å starte å løpe etter sykkel, men øvelser gjør mester!

Hadde også en morgenøkt på Tøyenbadet i dag tidlig, fikk tips om å kjøpe en Pullbuoy. Da kan jeg fokusere mer på bruk av armer. Bestilte denne fra www.swimshop.no

Gleder meg til å prøve denne!! Små gleder for en treningsgal dame..


Mangler fortsatt billett til Vasaloppet!!  Hvis det er noen som har en billett de ikke har tenkt til å bruke, gi beskjed. 

3 kommentarer: