søndag 2. desember 2012

Trening uke 48


Er så glad jeg meldt meg på kurs på Svømmeakademiet, etter bare 5 mandager begynner jeg virkelig å få fart på svømmingen. Har trent mye svømming de siste ukene i tilegg til kurset, i går prøvde jeg også hurtigbanen på Tøyenbadet :)

Hatt en veldig bra treningsuke, men fokus på mye rolig trening og spinning.

Mandag:
Ø1 - 40 min Svømmekurs
Ø2 - 1 time spinn/styrke og 1 time trappeløp i Linderudkollen

Tirsdag:
Ø1 - 1 time spinn og 45 min løp
Ø2 - 40 min løp

Onsdag:
Ø1 - 1 time svømming
Ø2 - 2 t spinning og 30 min løp

Torsdag:
Ø1 - 1 time styrke og 40 min spinn
Ø2 - 40 min løp

Fredag:
Hvile

Lørdag:
Ø1 - 1 time svømming og 30 min styrke slynger
Ø2 - Spinning 1:30

Søndag:
Ø1 - 1 time svømming, 1 time spinn og 1 time løp

Tilsammen 15 timer trening

Viktig å fylle på med mye bra mat, det er en utfordringen! Krever mye planlegging, siden jeg er mye på farten med jobb. Skulle gjerne vært på ski i helgen, men jeg får prioritere Triathlon trening frem til jul..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar