tirsdag 2. april 2013

Det er vår!!!!

Trist å forlate skiene hjemme i Gudbrandsdalen, har kost meg utrolig mye på fjellet hele uken. Har blitt en del mil på skøyteski, noen joggeturer og mange runder kortspill. Har skikkelig lyst til å gå Troll ski Maraton i helgen, kommer til å bli helt syke forhold. Hadde vært kult å gå verdens lengste skirenn...95 km :) http://www.trollski.no/index.php/no/ NESTE ÅR!!!

MEN denne gangen må jeg lytte litt til kroppen, tror håndleddet trenger litt fri fra staking en stund!


Har fått trent balansen bra...


Familiekos på fjellet :)


Perfekt å gå med kidsa, rolig kosetur med kvikk lunsj..


Har fått en den behandling på håndleddet i påsken og det begynner å bli veldig bra. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen, jeg er flinkest med trening og kosthold når jeg har mye å gjøre. Har trent 6-8 timer de siste 3 ukene, i morgen begynner hardkjøret igjen. Må komme opp i 15 timer i uken igjen, mye sykkeltrening. Viktig å passe på belastningsskader både på løp og sykkel de første ukene. Jeg pleier å bli litt overivrig...


Slutt på påskeegg....




Årets påskebilde :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar