søndag 7. april 2013

Løpelykke!


Da er "kom i gang" uken min snart over, strukturen er tilbake og i morgen er jeg klar for 3 timer sykkelmaraton på jobben. Veldig mange som har kommet igang med utesyklingen, men jeg venter litt med det pga av håndleddet mitt. (..og kulda..)Har avlastet det mye denne uken og merker at det begynner å bli veldig mye bedre. HURRA!!!

Hatt en del løpeturer denne uken, elsker å løpe. Har ikke blitt mye løping i vinter derfor trenger jeg noen uker på finne tilbake til løpsfølelsen. Føler meg tung og seig i beina.. Det stemmer som de sier "Du blir best å det du trener mest på"

På lørdag var jeg på Bungee-training kurs med 4 andre flinke intruktører i www.arca.no, jeg er frelst av Bungee!! Utrolig effektiv og slitsom trening. Styrke, utholdenhet og spenst i en økt, kan det bli bedre? I dag har leggene mine det veldig vondt, etter x-antall spenst hopp!!!

Live, Agnes, Hilde, Emma og meg 



40 min EFFEKTIV trening med Bungee... 


Film fra kurset i går :)

Vi skal ha en kjøre en prøvetime på onsdag kl 17:30, hvis det er noen som har lyst til å være med å prøve. Si ifra!! guro@arca.no




Uken mål: 15 timer BRA trening :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar