onsdag 24. april 2013

Slappe av?

Jeg ligger tydeligvis helt i grenseland på hva kroppen min tåler når det kommer til jobb og trening. I tilegg til 15 timer trening i uken har jeg også en veldig fysisk jobb. Denne uken har jeg slitt veldig med høyre kne som har fått en overbelastning pga av mye løping. Hva skjedde med alle artiklene jeg leste om å ta det rolig det første ukene?

Slik takler du skader:

1. Unngå stress
2. Positiv holdning
4. Vær tålmodig

Husk at du alltid har valg – hvordan du velger å takle en skade, bestemmer kun du!

Det første jeg gjør er selvfølgelig å begynne å stresse, jeg må hvile eller trene alternativt. Det er helt genialt med Triathlon, jeg kan svømme mer og bli bedre på svømming. Yes, positiv holdning!! :)

Når alarmen ringer om morgenen, roper den Norseman til meg :)


Ligger bra til høyre på Tøyenbadet, dunker armen i baneskille ofte..au!! 

Det ble også noen intervaller opp til Grefsenkollen i dag, kneet mitt tålte det ganske bra. Var ikke ensom i den bakken, de proffe gutta kjørte greit fra meg. Har stilt ned makspulsen på sykkel, føler dette stemmer bedre. Blir spennede å følge utviklingen på tiden opp bakken, den skal og må kraftig ned etter å ha sett tidene på Strava... 




Mat og drikke er en ektremt viktig ting å forberede seg frem mot Norseman, jeg tester ut sportsdrikke om dagen. Har forelsket meg helt i denne Bioburn fra EQ, frisk og ikke veldig sterk som mange andre sportsdrikker. Kan anbefale den på det sterkeste!!! 






PUSH YOUR LIMITS – og du når målene dine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar