søndag 28. april 2013

Motbakker og bondelivet :)




Det er en god grunn hvorfor bønder er i god form! Motbakker og fysisk arbeid hele dagen, jeg har vært så heldig å vokse opp under sånne forhold. Er det derfor jeg liker så godt å trene?
Kan ikke huske at jeg synes det var like gøy med alle motbakkene når jeg bodde her, men når jeg er hjemme i helgene utnytter jeg treningsmulighetene maksimalt...




Fredag var det motbakkeintervaller på beina sammen med lillesøster og Eero. 7 km rett opp med intervaller, 40 min i sone 3 og 4. Snø og strålende sol, glade jenter på toppen :) 



Lørdag fikk jeg med med sjefen i huset som "aldri trener", men han er bonde så han holder tydelivis formen bra. Han syklet lett fra meg, men jeg prøvd å ha en rolig restitusjonsøkt. Pappa har bare en fart, konkurransefart!! Jeg lot han nyte å sykle fra meg, humøret hans var iallefall på topp resten av den dagen...

Sprek 62 åring :)

Gradestokken viste 3 grader søndag, vind og snø i lufta. Jeg "manglet" noen timer sykkel på planen denne uken. Jeg mått sykle motbakker i dag for å holde varmen. Startet fra Skillestadkrysset opp til Gålå, ned til Vinstra og tilbake hjem. Litt over 2 timer, 45 km og fikk beskjed fra Strava appen at jeg var "Queen of the mountain" Følte meg ikke helt som dronningen når jeg klarta oppover, men alt for å booste selvtilitten :)


Fikk pulsen bra opp i bakkene opp til Gålå...




Resten av helgen har jeg kost meg med denne rakkern, lamming på gården :)


 
Film fra bondegården :) Burde kanskje trene litt styrke...
(se den på pc)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar