onsdag 1. mai 2013

Ut av komfortsonen


Har du vært utenfor komfortsonen i det siste? 

Det er det som skiller de beste fra de nest beste, tørre å ha det litt vondt. Jeg mener selv jeg er ganske god på dette, men ikke alltid... Intervalltrening handler om å gå ut av komfortsonen, ligge på pushe lenge på høy puls!! Min motivasjon når jeg kjører intervaller er selvfølgelig Norseman, jeg nekter å stille opp der hvis jeg ikke har vært gjennom x-antall harde intervaller. For Norseman BLIR VONDT!!!

Ingen ting slår følelsen etter å ha vært gjennom knallharde intervaller! Den herlige mestringsfølelsen og at du kommer strekere ut av det. Hvis du aldri utfordrer komfortsonen din blir du der du er i dag, ønsker du det?


Her har jeg vært en tur ut av komfortsonen...


Hurra for fridager i mai, da blir det tid til lange sykkelturer. Tok turen mot Son i dag, har ikke syklet mye der så var litt usikker på hvilke veier jeg skulle ta. Med sykkelsti skilting rett inn i skogen som på bilde ble det noen bomturer... Ble nesten 5 timer veldig rolig, gikk overraskende greit å sitte så lenge på sykkelen. Skikkelig komfortsone tur med mye fettforbrenning!!
Kom også forbi Enebakkrundtrittet, mange spreke folk som syklet der. Bra inspirasjon, selv om jeg ikke har lyst til å stille opp i sykkelritt.


På ettermiddagen var det opp til Sognsvann for å hjelpe Ann Merete på 800 m test, beina mine var slitne så Petter stilte opp som hare. Det er ikke veldig mye raske fiber i denne kroppen så hadde nok hatt problemer med å holde farten.. De var iallefall utenfor komfortsonen!!!



Wannabe bonde video:)

Mange som ikke fikk opp bondevideon på mobil så her er det nye muligheter.. haha flaut med hangupsen ass:)



Vi mennesker er skrudd sammen på en slik måte at vi ikke angrer på det vi har gjort, men det vi aldri fikk gjort ! 

Ta deg en tur ut av komfortsonen, snakkes :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar