søndag 5. mai 2013

Trening er livet :)


Jeg har fått smaken på Strava og sykkel!!  Fredag kjørte jeg en liten test fra Gressbanen opp til Tryvann, brukte 26:15,  det holdt til en 9.plass på Strava listen for damer. Kjørte ikke maks, sykkelbeina er ikke helt med på det enda. Jeg er konkurransemenneske så den listen skal jeg klarte på, selv om jeg ikke er en skapt bakkeklatrer...

Følte meg litt som han bakerste egentlig...


Har funnet løsningen på kne og hofte problemene mine. Torsdag var jeg innom på G-sport Storo hos Peter Schneider på Aktiv Helseservice . Fikk tilpasset en såle som jeg kan bruke i alle skoene jeg går i, helt fantastisk å gå på. Det støtter opp foten veldig bra sånn at kneet mitt ikke går inn når jeg løper og sykler. Hurra!!! 


I dag kjørte jeg intervaller i Grefsen, 5 intervaller på 7-8 min. Beina var helt kjørt etterpå, den økta satte seg skikkelig bra i beina. Etter økten var det rett ut på løpetur, helt jævelig å løpe etter en sånn økt. En rar følelse av at det ikke går fremover, prøv det :) Hva slår det booste etter en sånn økt??? 

Har vært nok en bra treningsuke, kroppen tåler treningen bra. Er flink med kosthold og søvn, det er ekstremt viktig. Hvis jeg slurver med det kjenner jeg det på kroppen med en gang!! Totalt 16 timer trening denne uken, burde fått inn en hvile dag.. Får prøve det neste uke :)


Sykkel: 9 timer
Løp: 4,5 time
Svømming: 45 min 
Styrke: 1 time


Hviler beina så ofte jeg kan....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar