fredag 10. mai 2013

Ufrivillig ro og hvile...


De siste 5 ukene har det ligget på 15 timer trening i uken, superfornøyd med antall timer og gjennomføring av øktene. 2-3 intervaller i uken og kjenner at formen er skikkelig bra. Har kjempet meg gjennom dårlig vær og smilt like bra etter trening :)

Ny inspirasjon av nytt Kondis blad :) 

I morgen skulle jeg løpt Holmenkollstaffetten, gleda meg sykt mye til det. Første gang jeg var med i fjor og jeg digga hele opplegget. Jeg er en ego mosjonist, men det var kult å samarbeide som et lag!!


Sånn endte sykkelturen torsdag... Jonas og jeg var ute å sykla ut mot Nittedal da en buss pressa oss av veien sånn at vi gikk rett i bakken. Jonas ble truffet av bussen og vi gikk rett i bakken begge to! Bussen kjørte videre og vi sjekket om kropp og sykkel var i orden før vi kom oss ut av veien. Skikkelig farlig kjøring av bussjåføren, så saken følges opp... 

punktering og sjekk av syklene..

Nå går jeg rundt som halteguri og prøver å tenke positivt, blir nok legebesøk på mandag hvis ikke hevelse og smerte forsvinner. Utrolig kjedelig, men kanskje det er positivt med noen dager hvile! Lenge siden sist... 

I morgen blir jeg heiagjeng og kanskje pumpe opp armene litt sånn at kroppen ikke får helt sjokk av å ikke være i aktivitet.. 


LYKKE TIL I MORGEN :)

In order to have great happiness you have to have great pain and unhappiness - otherwise how would you know when you're happy?

 




2 kommentarer:

  1. Hei! Motiverende og spennende å følge bloggen din:) Jeg lurer på to ting: Hvordan går det med deg etter sykkelvelten? Og hva er gjennomsnittsfarten din når du er alene på landeveisykkel og sykler 40-70 km i rolig tempo?

    SvarSlett
  2. Takk!! Håper fortsatt på det beste, utrolig kjipt med skade når jeg følte meg så bra :)

    Er litt dårlig med å bruke gps når jeg er ute å sykler, bruker stort sett strava. Der kommer ikke gjennomsnittsfarten opp. Skal teste når jeg er tilbake på sykklen...

    SvarSlett