søndag 19. mai 2013

Svever HØYT!!


Nå er jeg så høy at ingen ting kan jekke meg ned :) 10 dager uten trening gjør noe med kroppen og humøret. Har vært veldig flink til å hvile å det har blitt gradvis bedre. Hver dag når jeg har våknet opp har jeg prøvd kneet for å se om jeg kunne trene... (les: løpe rundt i stua og gjøre knebøy :))

Var ute på gåtur med lillesøster og Eero i går, kjente det fortsatt litt. Når jeg våknet opp i dag var det rett  på med sykkelklærne, strålende sol og overskudd. Hadde en utrolig fin tur ut mot Tusenfryd, kjørte rolig fra starten og la inn litt drag når jeg kom utover Mosseveien. Litt over 3 timer med bra trøkk og skikkelig god følelse.


Digg å få litt sol på kroppen..

Det store spørsmålet nå er om det er mulig å ta igjen tapt trening? 



Jeg var så gira etter sykkelturen at jeg kasta på meg joggeskoa og dro rett til skogs. Starta oppe ved Kjelsås, løp litt på veien før jeg kom til stipartiet opp mot Lilloseter. Kroppen føltes bra, så det ble nesten to og en halv time. Dette kan kanskje virke som et desperat forsøk på å ta igjen tapt trening, men når overskuddet og gleden er der er det bare å kjøre på!!! Jeg kan leve med at 3 av de 10 dagene hadde kroppen godt av å hente seg inn igjen... 


17.mai ble feiret skikkelig med gode venner, viktig å ikke være superseriøs mosjonist hele tiden... 


I morgen smelle det i bakken opp mot Tryvann, gleder meg til å skikkelig kjenne på blodsmaken igjen!!! 76 dager igjen til Norseman i dag, trenger ingen flere avbrekk på denne skralle kroppen nå. 


Nå skal jeg bare forsette å SVEVE, LIVET SMILER :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar