onsdag 15. mai 2013

Alternativ trening

Hva er din drøm? Hvordan ønsker du å leve livet? 

Drømmer man ikke, slutter man å leve!


Ingen hemmelighet at jeg elsker å trene og digger den følelsen av å være i god form. Når jeg fikk beskjed om at jeg fikk plass i Norseman, drømmer jeg om Norseman hele tiden. Akkurat som livet står litt på vent og alt handler om dette. Når jeg har besemt meg for noe går jeg all-in!!

Denne uken har derfor vært rimelig tøff siden jeg ikke kan gjøre noe for å få høy puls, sliter fortsatt med kneet. Skal til røntgen på torsdag, håper fortsatt på det beste. Kroppen og hodet har fått sjokk denne uken, bivirkningene av å ikke trene er ganske dramatiske på meg. Forstår ikke hvordan dere som ikke trener klarer det? Trøtt, sliten, slapp og dårlig humør.
Har blitt noen økter med styrketrening denne uken for å holde kroppen litt igang. Men det blir ikke det samme som å trene 2-3 timer hver dag :)

Herlig med søte venner og familie rundt seg "Guro, du blir ikke dårlig form av å ikke trene EN UKE" Hva??








Søteste lillesøter gjør alt hun kan for å holde humøret mitt på topp :)


Metaltrening er en viktig del av Norseman, derfor prøver jeg å bruke positive tanker til å bygge opp overskudd til jeg kan begynne å trene for fullt igjen. Jeg vet akkurat hvordan jeg skal kjøre første økt når jeg blir bra igjen. Da skal det kjøres hardt!!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar