søndag 14. april 2013

Treningsivrig og motivert!!!

Føles utrolig herlig å sitte i sofaen søndag og se tilbake på en fantastisk treningsuke. Jeg blir så sykt gira av dette!!!  Er fortsatt litt Bungee hekta og det får leggene mine virkelig kjenne... Har vært hardt på løpeturene, men kommer seg når jeg blir varm. Løpsfølesen begynner å komme!!!


Herlig morgenjogg i Frognerparken, finnes det bedre start på dagen?


Ble litt stressa med svømmingen etter avbrekket med senebetennelsen og påskeferie. I dag fikk jeg "den følesen" i vannet igjen, 2000 m gikk så lett. Nå ligger 100 m på 1:55 til 2:00 m når jeg svømmer langt. På 100 m intervallene ligger jeg på 1:45. Det går fremover!!! 


Joggesko oppryddning!!!

Mitt neste delmål er Birkebeinerløpet 8.juni, det gleder jeg meg til. Løp Nordmarkstravern i fjor, det ga veldig mersmak. Får bare satse på at løpssteget ikke blir helt ødelagt av syklingen. 



Foamroller er min gode venn om dagen!! Støle lår..


15 timer bra trening denne uken og har fått gjennomført alle øktene jeg hadde planlagt!! 

Mandag: 
Ø1: Svømming 50 min (intervaller 100m og 50 m)
Ø2: Sykkel 3 timer - Sone 1

Tirsdag:
Ø1: Løping 1:30 - Sone 1-2

Onsdag:
Ø1: Svømming 1 t (2500 m) - Sone 1
Ø2: Sykkel 1 t (4x4min) - Sone 3-4  og 15 min løping (sone 1)
Bonus økt: Bungee trening 45 min 

Torsdag:
Ø1: Løping (til og fra jobb) 50 min (sone 1)
Ø2: Styrke 1:30

Fredag:
Ø1: Løping 40 min - Sone 3

Lørdag:
Ø1: Løping 40 min - Sone 1
Bonus økt: Bungee trening 45 min - Sone 3-4
Ø2: Sykkel 1:30 min - Sone 1

Søndag:
Ø1: Løping 50 min - Sone 1-2
Ø2: Svømming 45 min - Sone 1-2



Det som ikke bryter deg ned, gjør deg bare sterkere. Innstilling har ALT å si!

Ønsker deg en fantastisk treningsuke :)

2 kommentarer:

  1. Takk for en kjempe fin blogg Guro :)

    Etter å ha begynt å følge med på den jevnt har du gidd meg mye treningsglede, motivasjon og gode tips! Liker din enkle treningsfilosofi!

    Spennende å følge veien din mot Norsmann, lykke til :) Mektig imponert over dine resultater i skisporet!!

    Etter flere år med "daffetrening" har motivasjon til å trene litt mer seriøst begynt å komme tilbake, samt melde seg på konkurranser!! Ved å følge med på bloggen din holder jeg motivasjonen og lysten oppe på litt mer tråe dager.

    Klem fra Torunn Brandvold!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig melding! Kult å høre at jeg kan motivere, lykke til videre med trening, konkurranser og motivasjon :) Det er abolsutt plass til flere jenter!!

      Klem

      Slett