fredag 7. juni 2013

Skippertak!!

Skippertak gjøres vanligvis hvis du skal: (ifølge google)
1. Komme inn i bunaden
2. Bikiniform

Jeg skal ingen av delene, jeg skal løpe BIRKEBEINERLØPET!


Adidas adizero terrengsko


Nye sko hjelper garantert, jeg er klar for Birkebeinerløpet. Har vært satt ut av skader lenge så løping har vært helt umulig de siste 4 ukene, derfor kjørte jeg på med en skippertaksuke. 5 mil denne uken og beina fungerer faktisk ganske bra. Er utrolig spent, mange sykkelmil i låra..

Har aldri løpt en så lang konkurranse så dette må gå bra :) Fikk streng beskjed av pappa at jeg ikke må tenke at det går dårlig, da går det dårlig. Hvor ble det av den alltid positive Guro? Denne gangen må det sikkert være at jeg faktisk har litt selvinnsikt...


Påmeldt i gruppe 9 som skal løpe på 1:48, har ikke peiling på hvor mye jeg løper 21 km på. Håper å komme inn på 1:45 og merke. Litt lavere ambisjoner enn på ski..


Torsdag kjørte jeg en økt rundt Maridalsvannet, startet rolig og økte utover i økta. Selv om jeg hadde kjørt x antall knebøy og utfall før på dagen, fungerte det faktisk ganske greit.


Jeg er klar for å vise muskler og slite meg gjennom 21 km. Får uansett en veldig bra treningsøkt og kanskje jobbet litt med konkurranseangsten min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar