søndag 30. juni 2013

Kindereggsporten :)


Herlig på Kjøvangen <3

Triathlon handler om å bli bra på tre ulike sporter, løping har jeg alltid gjort mye. Sykkel har det blitt minimalt av og svømming startet jeg ikke å trene før i oktober. Har jeg tatt vann over hodet når det gjelder Norseman?? Kanskje jeg burde trent dette et par år før jeg meldte meg på...jaja, det går sikkert bra Guro:) Det sitter i hodet!
Mange som har spurt om ambisjonene mine med Norseman, det er først og fremst å fullføre. Alt annet er BONUS, kanskje det blir flere år med Norseman...

Har vært på hytta i Son hele helgen, fokus denne helgen måtte bli svømming og sykkel. Våtdrakten min fra Orca fungerer bra, hurra for oppdrift. Mye lettere å svømme utendørs, men brennmanetene er jeg ikke superhappy med... 


Var nede å grusa litt de tre første dagene denne uken, ingen trening. Sist uke ble litt i overkant og kroppen var sliten. Jeg klarte faktisk å ikke trene...
Fra torsdag til søndag ble de 12,5 timer trening, mest sykkel og svømming. Har hatt litt problemer med lårene denne helgen, er helt på kanten av hva kroppen tåler med trening. Svømming er super restitusjonstrening, ble 6 km denne helgen!
Min største utfordning med svømming er navigering, drar veldig mot høyre. Her kan det gå bort mye tid, bare å øve...



En uke igjen med jobb før det blir 5 uker ferie, planen er å holde oppe trøkket med trening et par uker til før jeg skal begynne å slippe opp treningen de siste 2 ukene. Da skal jeg legge beina på bordet (iallefall nesten..) og samle overskudd fram til Norseman!


Må være lov å nyte sommeren litt selv om jeg er SUPERMOSJONIST :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar