mandag 24. juni 2013

Tester grensene..


Mandag:
Brutal start på uken, maraton lørdag satt bra i kroppen. Sulten, blå tå og ganske sliten. Sendte rapport til coachen min som sa jeg måtte slutte å tulle og komme meg på sykkelen. Det stemmer, sist uke ble veldig lite sykkel!! Klarte å løsrive meg fra sofaen og kom meg ut på 2,5 t tur på terrengsykkel, kroppen hadde godt av en helt rolig tur.

Tirsdag:
Litt styrketrening før jobb og en Bungee økt på ettermiddagen i solen, ca 1 time trening.  Fikk massasje på slitne legger og lår. Maraton krever tydeligvis noen dager med restitusjon!!

Onsdag:
Opp kl halv 6, selvdisiplin! På sykkelsete kl 6, ble en rolig tur på 1,5 t før jobb.

Torsdag:
Kjøre to styrketimer på jobb. Planen var å ta det litt rolig, men det er umulig med så sporty gjeng. Ble derfor veldig slitne bein på siste økten. Jogga rolig hjem etterpå, 2 timer trening.

Fredag:
Hvorfor bruke bil til Lillehammer når jeg kan sykle? Startet fra Oslo kl 7 i strålende sol, det forandret seg fort... Kjente allerde ved passering Sinsenkrysset at beina var tunge som tømmerstokker, men jeg hadde en plan, I dag skulle jeg sykle Oslo-Lillehammer, bestemte meg derfor for å ta det rolig. Etter 3 timer på sykkelsete ble første stopp på Rema 1000 for verdens beste sykkellunsj!

Oppskrift: 1 baguette, 1 pakke skinke og en banan. YAMMY:)

Turen fortsatte med godt mot inntil jeg traff bakkene oppover ved Lynga, regn og motvind. Dette blir du bare sterkere av Guro, skjerp deg!! Spiste en ny lunsj på Lynga før jeg satte "fart" videre, i dag hadde jeg virkelig ikke dagen. Pulsen var lav og beina fortsatt tunge. Kom meg endelig til Gjøvik, nå var det bare å trille inn til Lillehammer. Rett etter Gjøvik ble sykkelveien plutselig borte og jeg kom på en vei som gikk rett oppover, hurra for høydemeter. Syklet ned igjen til RV4 og fortsatte ut på veien, regn og trailere!! 
Nærmet meg Biri og gikk på en smell. Jeg trengte mat, kroppen var tom. Jeg som trodde jeg hadde spist bra underveis, men 7 timer på sykkelesete trenger jeg tydelivis mye mer mat. Gikk banans på Coop på Biri og fylte på lagrene igjen. Snakket med søster som kom bak i bil og hun nærmet seg Biri, vi hadde egentlig en avtale om å møtes på Lillehammer. Jeg måtte feige ut, satte meg utenfor Coop og hutra i 30 min før jeg ble redda av søster. 

Skuffa syklist som bare kom til Biri, 17 mil...

Jeg var ganske langt nede når søsteren min henta meg, jeg vil kalle det "nede i kjelleren". Det er viktig for meg å besøke den av og til, jeg tror jeg blir sterkere av det :)

Fikk tyn for at jeg bare sykla til Biri! 
Pappa: "Guro, jeg hadde aldri stoppa der" 
Bror: "Du skulle bare kjørt forbi Marte og venta på Lillehammer som avtalt"
Ingen medlidehet å få...

Lørdag: 
Fikk pressa inn en lite løpetur på Bessheim før bryllup i Vågå kl 12, 50 min trening.




Søte søstrene mine og jeg klare for bryllup
Søndag:
Våknet med tungt hode og såre bein etter noen ekstra drinker og mange runder gammeldans i går. Planen ble lagt i baren når denne t-skjorten slo i mot oss..

Ida, Edvard, Torstein og jeg hoppa på båten kl 10 til Memrubu, turen tar mellom 5 og 8 timer. Den tiden må vi slå!! Ida hadde bra dra hjelp av Eero, men jeg måtte bære sekk og egen kropp. "Guro, du trenger treningen.."
Pulsen var høy og vi holdt bra fart, kult å være på tur med en så sprek gjeng. Formen kom seg sakte for hver time vi gikk.


Siden alle i gruppa lider av konkurranseinstinkt så vi på klokka at vi kunne komme under 4 timer, så det ble litt småløping de siste kilometrene. Vi kom oss over på 3:56 :) Herlig!

Denne turbo uken ble det 20 timer trening!


LEVER DRØMMEN :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar